Tilaus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy L&D Direct Oy Oy Y-tunnus 3282516-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla asiakaspalvelu@dolphin.fi tai puhelimitse 010 337 8530 arkisin klo. 09:00-16:00.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta https://dolphin.fi/verkkokauppa/ ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron

Voit myös rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin pääset helposti tarkastelemaan tilauksiasi ja järjestelmä muistaa aikaisemmin antamasi tietosi.

Tietoa maksamisesta

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Kun verkkokauppa käyttää Paytrailin maksupalvelua löydät heidän sivuiltaan palvelun kuvauksen esimerkiksi toimitusehdoista.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
Pivon käyttöehdot

MobilePay
Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Apple Payn käyttöehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley

Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com

OP Lasku

OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi

AfterPay

Lue lisää: afterpay.fi

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Toimituskulut lasketaan automaattisesti ostoskorissa olevien tuotteiden mukaan.

Posti

  • SmartPOST: Nouto postin pakettiautomaatista, nouda tilauksesi valitsemastasi pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta
  • Economy: Nouto postin palvelupisteestä, mukaan tarvitset lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen

Tuotereklamaatiot

Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus/lasku. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä CWN-Direct Oy asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Ennen palautuksen tekemistä olkaa yhteydessä asiakaspalveluun, saatte vastauksena tarkemmat ohjeet palautusta varten.

Palautusohjeet

Palautuksissa ole yhteydessä ensin asiakaspalveluumme.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautuksessa käytetään samaa kuljetusliikettä, kuin tilauksessa. Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Checkoutin palautustoimintoa. Palautus tehdään alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle

Kuluttaja vastaa palautuksen kustannuksista. Palautusmaksu on 5,90€.

HUOM! Kuluttaja vastaa siitä, että paketti on pakattu asianmukaisesti niin, että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.

Noutamattomat paketit

Jos asiakas ei nouda pakettiaan 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin lähettäjälle. Noutamattomista paketeista perimme 20 euron suuruisen maksun. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.

Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Jos et halua tilaamiasi tuotteita, kannattaa paketti siis kuitenkin noutaa noutopisteestä ja palauttaa se tämän jälkeen palautusohjeiden mukaisesti. Näin vältyt maksamasta 20 euron kulun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@dolphin.fi tai postitse:

L&D Direct Oy, Merivirta 9, 02320 ESPOO

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. CWN-Direct Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

30.6.2022 Espoo

L&D Direct Oy